שיעור מעשי - בניית קטגוריות לפוסטים
בניית קטגוריות לפוסטים ושיוך פוסטים לקטגוריה
איך נבנה טמפלטים לפוסטים וסיידבר
איך ניתן ליצור טמפלט לפוסט, שברגע שניצור פוסט חדש ונשייך לקטגוריה – הוא אוטומטית יקבל את המבנה של הטמפלט שבנינו וכך נוכל להעלות פוסטים בצורה קלה ומהירה ותהיה אחידות מלאה בצורה בה יהיו מוצגים פוסטים באתר שלנו
סדר העבודה
- יוצרים קטגוריות
- יוצרים פוסט ומגדירים בו תמונת נושא (Featured Image)
- יוצרים סיידבר (לפי הצורך)
- יוצרים טמפלט של פוסטים ומגדירים כללים היכן הוא יוצג (בתוך קטגוריות) ואז בוחרים את הקטגוריות בהן יוצג
- נכנסים לטמפלט שיצרנו ומכניסים אליו את כל האלמנטים של הפוסט (Post Title, Post Content)
- מעכשיו כל פוסט שנכתוב, ונשייך אותו לקטגורייה הספציפית שיצרנו לה טמפלט – יקבל אוטומטית את הטמפלט של הקטגורייה
הקלטות אודיו של השיעור
00:00
00:00
- שיעור תרגול מעשי (מרצה: עמית צוק) 00:00
נקודות חשובות בבנית טמפלטים
- לא ניתן לבנות טמפלט ללא אלמנטור פרו
- יש לבנות קודם את הטמפלט של קטגוריית הפוסטים ואז לשייך אליו את הפוסטים
נקודות חשובות למבחן
מבנה הפוסט
- יש לבחור במבנה דף בהתאם למה שאנחנו צריכים (ברירת מחדל, אלמנטור רוחב מלא, אלמנטור קנבס) אם אנחנו יוצרים דף נחיתה אז עובדים רק עם מבנה דף של אלמנטור קנבס
- ברירת מחדל – מציג את כל האלמנטים מהתבנית, לא נותן לנו חופש פעולה
- אלמנטור קנבס – נותן לנו אפשרות למקם אלמנטים וסקשנים איך שאנחנו רוצים בדף, ואנחנו לא מוגבלים לברירות מחדל של התבנית
- אלמנטור רוחב מלא – לוקח את כל רוחב הדף אך מציג הדר ופוטר
טופס צור קשר
- ACTION AFTER SUBMIT (פעולות לאחר שליחה) – יש ברירת מחדל רק אימייל, אך ניתן להוסיף עוד פעולות שיבוצעו לאחר שליחת הטופס, כמו למשל REDIRECT שאנו יכולים להגדיר בו דף תודה, (יש ליצור דף תודה קודם) ואז אנו מדביקים את הלינק של דף התודה ברובריקה של REDIRECT. (הפנייה)
- EMAIL – לאיזה מייל הטופס יגיע ומה יהיה נושא המייל
- מומלץ לשלב בדף התודה מוצרים שלקוח יכול להתעניין בהם (רלוונטים לדף ממנו הגיע)
- דף תודה הוא מקום מצויין לשאלות ותשובות שיש לתהליך הרכישה
- כפתורי שיתוף, זה גם טוב לשים בדף תודה.
- EMAIL2 – ניתן להגדיר כמייל שיישלח ללקוח לאחר יצירת הקשר או הרכישה
הקלטות אודיו חומר למבחן
00:00
00:00
- חומר חשוב למבחן (מרצה: עמית צוק) 00:00
גלריית צילומי לוח ומחברות סטודנטים
לחיצה על התמונה תגדיל את התמונה על מסך מלא
ואז בצד שמאל יש זכוכית מגדלת שניתן להגדיל עוד יותר את התמונה
בניית קטגוריות לפוסטים
אודות המחבר
שגיא מוגרבי כל הפוסטים של שגיא מוגרבי
טכנאי מחשבים בחיפה, מנהל את Sagi PC וטכנאי מחשבים ורשתות בעל 20 שנות ניסיון בתחום המחשוב והתמיכה הטכנית.
בעל ניסיון רב בניהול אתרי אינטרנט, ניהול רשתות תקשורת ביתיות ועסקיות, ורכש ידע רב בעבודה עם חברות התקשורת הגדולות בארץ.
בנוסף עוסק בבניית וקידום אתרי אינטרנט ומעביר הדרכות בתחום המחשבים, בניית אתרים וקידום אתרים אורגני בגוגל.