כלי מילות המפתח ומיקום - Google ADS
נקודות חשובות בקידום
גלריית צילומי לוח ומחברות סטודנטים
לחיצה על התמונה תגדיל את התמונה על מסך מלא
ואז בצד שמאל יש זכוכית מגדלת שניתן להגדיל עוד יותר את התמונה
מנוע גוגל וקידום אתרים (תודה לאיריס גוטמן על סיכום השיעור)
עשו זאת בעצמכם
לחקור מילות מפתח תוך כדי שימוש בGoogle ADS ובתוסף FATRANK
על ידי שימוש בנוסחת KEI
לבנות טבלא עם התוצאות לפי מבנה הטבלא מטה:
טבלא דינאמית - ניתן ללחוץ על הכותרת של כל עמודה כדי להפוך סדר
ביטוי | נפח חיפוש | מיקום | תחרות | KEI | רלוונטיות | עדיפות | ציון | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
צימר זוגי | 140 | 42 | 317 | 0.02 | ||||
צימרים לזוגות | 2400 | 100 | 15,500 | 6.32 | נלמד בהמשך | |||
טכנאי מחשבים | 5100 | 22 | 12,700 | 4.13 |
ביטוי – אוספים ביטויים (מילות מפתח) בכל הדרכים האפשריות. שיהיו 60-80 ביטויים
נפח חיפוש – מסתכלים על “ממוצע חיפושים בחודש” של אותו ביטוי בטבלה שיש בכלי מתכנן מילות המפתח של גוגל, המספר ליד הביטוי הוא נפח החיפוש
מיקום – איזה מקום בגוגל (בביטוי הספציפי הזה) נמצא האתר שאני רוצה לקדם? נכנסים לאתר מפעילים את התוסף “FATRANK” בוחרים במדינת ישראל ואת הביטוי שאנו רוצים לבדוק והוא יראה לנו באיזה מיקום נמצא האתר בביטוי שהקלדנו.
תחרות – כותבים בשורת חיפוש גוגל: intitle: ואז את הביטוי שאנחנו רוצים לבדוק את התחרות בו מול המתחרים שלנו. מספר תוצאות החיפוש בגוגל בחיפוש הזה זהו הנתון “תחרות”
נוסחת KEI – חיפוש חודשי בריבוע לחלק למספר התוצאות של חיפוש הביטוי בגוגל
אודות המחבר
שגיא מוגרבי כל הפוסטים של שגיא מוגרבי
טכנאי מחשבים בחיפה, מנהל את Sagi PC וטכנאי מחשבים ורשתות בעל 20 שנות ניסיון בתחום המחשוב והתמיכה הטכנית.
בעל ניסיון רב בניהול אתרי אינטרנט, ניהול רשתות תקשורת ביתיות ועסקיות, ורכש ידע רב בעבודה עם חברות התקשורת הגדולות בארץ.
בנוסף עוסק בבניית וקידום אתרי אינטרנט ומעביר הדרכות בתחום המחשבים, בניית אתרים וקידום אתרים אורגני בגוגל.