איך ליצור דף נחיתה
אז מה זה דף נחיתה?
"דף נחיתה" אולי נשמע כמו מושג מקצועי גדול ומרתיע, אבל זה סה"כ עוד דף אינטרנט באתר שלכם.
ליצור דף נחיתה זה מאד פשוט וקל.
הרעיון מאחרי דף נחיתה הוא כזה, ליצור דף שיוכל לשמש אתכם כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם על ידי פרסום בפייסבוק בווצאפ או בכל מקום אחר.
במקום שלקוח ייכנס לאתר שלכם ויתחיל לשוטט ולחפש מה שהוא צריך ולהבין מה קורה באתר שלכם,
דף נחיתה הוא תמציתי. לעניין. נותן ללקוח להבין מה אתם משווקים ומה יש לכם להציע
ולתת לו אפשרות ליצירת קשר וכל זה בדף אחד
מה חשוב שיהיה בדף נחיתה?
- כותרת מושכת עין
- גרפיקה קלילה ולא עמוסה מדי
- למה עדיף לבחור בכם ולא במתחרים
- שם האתר והקמפיין שאתם מעוניינים להריץ (משיכת לקוחות חדשים, מבצע, אירוע)
- טופס יצירת קשר קצר, בין 3 ל4 שדות. אפשר להוסיף עד 3 טפסים כאלה לאורך הדף
- הסבר על מהות האתר (או הקמפיין) ומה ניתן למצוא בו
- מי אתם ומה אתם
- ליצור תחושה של אמון במותג (תעודות הסמכה, המלצות, לוגואים) מומלץ בתחתית דף הנחיתה
- קידום בדף נחיתה יתבצע רק אם זהו דף נחיתה קבוע לאורך זמן (מילות מפתח נכונות עם כל הכרוך בזה)
קצר ולעניין! איך עושים את זה?
- בחירת פריסת דף – 100% רוחב
- בעריכת הדף גוללים מטה ל"הגדרות מתקדמות ומסמנים את "ללא הדר וללא פוטר…"
- כותרת עמוד, קישורים פנימיים, ניווט בין פוסטים – להסתיר.
- מזהה URL – לתת כינוי משמעותי לנתיב של דף הנחיתה (בדוגמא: "landing")
לגלול מטה כמעט עד הסוף ולבחור הצגת תפריטים
5. תפריט ראשי, תפריט מובייל ראשי, תפריט דביק – להסתיר
6. ללחוץ על "פרסום" ואז "עריכה באמצעות אלמנטור" ולהתחיל לעצב את דף הנחיתה!
בחירה בתבנית עמוד
בכדי שלא יופיעו הדר ופוטר
במידה ואין לכם "אפשרויות מתקדמות" בעריכת הדף, תוכלו פשוט לשנות את תבנית העמוד שיתאים לדף הנחיתה,
בצילום הבא אנו רואים כיצד להפוך את הדף לקנבאס או רוחב מלא (עדיפות לקנבאס) כדי שנוכל לעבוד על דף חלק ונקי מ0.
בלי הדר, בלי פוטר ובלי שום סרגלי צד.
בצד שמאל של עריכת דף בוורדפרס, תחת מאפייניי עמוד–>תבנית עמוד, תבחרו בתבנית המתאימה לכם.
השקענו בכתבה מקורית ואיכותית. אם אהבתם, נשמח לשמוע את דעתכם 😊
אודות המחבר
שגיא מוגרבי כל הפוסטים של שגיא מוגרבי
טכנאי מחשבים בחיפה, מנהל את Sagi PC וטכנאי מחשבים ורשתות בעל 20 שנות ניסיון בתחום המחשוב והתמיכה הטכנית.
בעל ניסיון רב בניהול אתרי אינטרנט, ניהול רשתות תקשורת ביתיות ועסקיות, ורכש ידע רב בעבודה עם חברות התקשורת הגדולות בארץ.
בנוסף עוסק בבניית וקידום אתרי אינטרנט ומעביר הדרכות בתחום המחשבים, בניית אתרים וקידום אתרים אורגני בגוגל.