חקר מילות מפתח ואתר Answer The Public
שיעור אונליין עם עמית - חלק 1
שיעור אונליין עם עמית - חלק 2
סרטוני הדרכה נוספים
נקודות חשובות בקידום
* לעשות חקר מעמיק של מילות מפתח
* עבודה עם אתר Answer The Public
* לבדוק מיקום של מילות מפתח, ערך שלהן, רלוונטיות שלהן ועדיפות
* לעבוד במקביל עם כלי מילות המפתח ועם התוסף FATRANK
* לעבוד עם נוסחת KEI
* לבצע חיפוש בגוגל בתבנית intitle:”מילת מפתח” כדי לבדוק כמה המילה תחרותית
גלריית צילומי לוח ומחברות סטודנטים
לחיצה על התמונה תגדיל את התמונה על מסך מלא
ואז בצד שמאל יש זכוכית מגדלת שניתן להגדיל עוד יותר את התמונה
מנוע גוגל וקידום אתרים (תודה לאיריס גוטמן על סיכום השיעור)
תרגלו בעצמכם
הכנסו לאתר
מיצאו 10 ביטויים (מילות מפתח) תוך כדי שימוש בGoogle ADS ובתוסף FATRANK ועל ידי שימוש בנוסחת KEI
לתמצת ל3 נבחרים ולמלא טבלא עם התוצאות לפי מבנה הטבלא מטה.
ביטוי | נפח חיפוש | מיקום | תחרות | KEI | רלוונטיות | עדיפות | ציון | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
טיפול רגשי | 140 | 42 | 317 | 0.02 | 3 | 3 | ||
טיפול רגשי בילדים | 2400 | 100 | 15,500 | 6.32 | 1 | 1 | ||
טיפול רגשי לילדים | 5100 | 22 | 12,700 | 4.13 | 2 | 2 |
טבלא דינאמית - ניתן ללחוץ על הכותרת של כל עמודה כדי להפוך סדר
מקרא מושגים
ביטוי – אוספים ביטויים (מילות מפתח) בכל הדרכים האפשריות. שיהיו 60-80 ביטויים
נפח חיפוש – מסתכלים על “ממוצע חיפושים בחודש” של אותו ביטוי בטבלה שיש בכלי מתכנן מילות המפתח של גוגל, המספר ליד הביטוי הוא נפח החיפוש
מיקום – איזה מקום בגוגל (בביטוי הספציפי הזה) נמצא האתר שאני רוצה לקדם? נכנסים לאתר מפעילים את התוסף “FATRANK” בוחרים במדינת ישראל ואת הביטוי שאנו רוצים לבדוק והוא יראה לנו באיזה מיקום נמצא האתר בביטוי שהקלדנו.
תחרות – כותבים בשורת חיפוש גוגל: intitle: ואז את הביטוי שאנחנו רוצים לבדוק את התחרות בו מול המתחרים שלנו. מספר תוצאות החיפוש בגוגל בחיפוש הזה זהו הנתון “תחרות”
נוסחת KEI – חיפוש חודשי בריבוע לחלק למספר התוצאות של חיפוש הביטוי בגוגל
Answer The Public – אתר שאנו יכולים להזין בו ביטוי ולקבל בחזרה שפע של שאלות שאנשים יכולים לשאול על המושג ושפע רעיונות לזנב ארוך
אודות המחבר
שגיא מוגרבי כל הפוסטים של שגיא מוגרבי
טכנאי מחשבים בחיפה, מנהל את Sagi PC וטכנאי מחשבים ורשתות בעל 20 שנות ניסיון בתחום המחשוב והתמיכה הטכנית.
בעל ניסיון רב בניהול אתרי אינטרנט, ניהול רשתות תקשורת ביתיות ועסקיות, ורכש ידע רב בעבודה עם חברות התקשורת הגדולות בארץ.
בנוסף עוסק בבניית וקידום אתרי אינטרנט ומעביר הדרכות בתחום המחשבים, בניית אתרים וקידום אתרים אורגני בגוגל.